11 stvari o sportu koje nisam znao a sada znam.

1. AKO HOĆEŠ DA BUDEŠ PROFESIONALNI SPORTISTA onda zgibovi, sklekovi, trbušnjaci i čučnjevi  SA OPTEREĆENJEM, trčenje uz stepenice u tvojoj zgradi SA OPTEREĆENJEM, jer čovek koji hoće da studira i da završi neki fakultet nije dovoljno da samo ide na predavanja i vežbe MORA I KUĆI DA UČI TO VAŽI I ZA TEBE RADI I KUĆI OBAVEZNO. Sve ovo zahteva minimalna ulaganja. I zapamti TEGOVI  ČUVAJU OD POVREDA.

 

2. TRBUŠNJACI i LEĐNJACI SU NAJVAŽNIJI MIŠIĆI ZA BILO KOJI SPORT radi ih SA TEGOVIMA. Ab straps SA TEGOVIMA je najbolja vežba za trbušnjake. Super extenzija je najbolja vežba za leđne miišiće i zapamti TEGOVI ČUVAJU OD POVREDA.

 

3. NIKAKVA DIJETA JEDI SVE jer ti je sve potrebno posebno ako si maloletan ugljene hidrate posebno, proteine, sve. Kuvana jaja se lako spremaju mogu da budu užina a i obrok. Napravi alarm na telefonu da ti zvoni 5 puta dnevno za 5 obroka. Ovih 5 obroka je veoma važno jer ne smeš nikada da trpiš glad ali ne smeš ni da se prejedeš da ne bi razvalio želudac.

4. SPAVANJE JE VEOMA VAŽNO. Zaboravi na noćne izlaske ako hoćeš da zaradiš pare u sportu. Ako imaš upalu mišića lekovi za spavanje će ti pomoći u oporavku tokom noći, bolje ćeš se oporaviti i imaćeš bolje rezultate ako pre spavanja uzmeš lek za spavanje. Posebno ako si na turniru i imaš i po dva meča dnevno od lekova za spavanje ti ništa neće biti a bićeš 100% odmorniji.

 

5. NAJBOLJA PRIPREMA ZA TERETANU su zgibovi SA OPTEREĆENJEM kupiš gumirani teg  od 10kg okačiš ga o sebe i rokaj maloletan ili ne ovo ne opterećuje kičmu. Trening sa kamionskom gumom koju vučeš zavezanu za struk je veoma dobar za poboljšanje skočnosti i atletskih sposobnosti ovo isto važi i za tegove za skočni zglob. Ab straps sa opterećenjem je najbolja vežba za trbušnjake. Sissy squat mašina je najbolja stvar za kvadriceps jer ne mora da se opterećuješ sa velikim kilažama kao kada radiš obične čučnjeve sa opterećenjem. I zapamti TEGOVI ČUVAJU OD POVREDA.

 

6. TRENIRAMO DA BI ZARADILI VELIKI NOVAC. Sve ovo sluzi samo jednoj svrsi a to je da postaneš bolji košarkaš, rukometaš, odbojkaš, fudbaler i da kao takav zaradiš VELIKE PARE. Nema svrhe da treniraš kući a da se nikada ne oprobaš u nekom sportu koji donosi veliki novac glupo je, čak i ne probati. Zato se pridruži nekoj profesionalnoj ekipi i probaj. Generalno fudbal, košarka, tenis su dobro plaćeni sportovi treba izbegavati odbojku, vaterpolo, rukomet jer ako imaš fizičke predispozicije da uspeš u  rukometu imaš ih i za košarku. Vladimir Grbić je izjavio da košarkaš zaradi za jednu sezonu koliko odbojkaš za čitavu karijeru. Vaterpolo, veslanje i slični sportovi su čisto gubljenje vremena tu prosto nema para. Istini za volju u tim sportovima ima nekih stipendija za školovanje ali to je sve sitno.

 

7. SVI SPORTSKI RADNICI OKO TEBE SU TOTALNE NEZNALICE. Veoma malo ima ljudi koji imaju bilo kakva znanja o sportu i treningu čak i treneri u tvom klubu su totalne neznalice, ukljucujuci tu i školovane difovce.Tako da sve ovo moras sam da odradiš i uradiš a njihove primedbe uzimaj sa podozrenjem. Npr. mi smo u Kosjeriću na nekom republičkom prvenstvu osvojili poslednje mesto a u svojim redovima smo imali budućeg najboljeg blokera grčke lige i mvp-a grčke lige i internacionalca tako da ko je ovde lud???

 

8. KIČMA U TERETANI MOŽE DA TI SE SABIJE biraj vežbe koje radiš generalno zgibovi sa opterećenjem su odlični njih i njima slične vežbe koje istežu kičmu slobodno radi.

 

9. VACUM je odlična vežba. Moguće je da vežbaš vacum u redu u prodavnici, kući bilo gde. Vežbanjem vacuma ojačaćeš trbušne mišiće a i estetika tela će da se popravi.

 

10. AKO TRENIRAŠ SLABIJE ĆEŠ DA UČIŠ I PAMTIŠ. Sproveden je eksperiment na dve grupe ljudi iste inteligencije, obrazovanja i godina. Obe grupe su učile apsolutno i sigurno reči koje nikada ranije nisu čuli. Posle učenja prva grupa je otišla da spava a druga grupa je otišla da radi teške fizičke poslove da kopa kanale i istovara kamione. Posle ovih aktivnosti obe grupe su testirane i pokazalo se da je prva grupa koja je spavala mnogo bolje znala gradivo tj nepoznate reči koje su učili. Šta ovo znači? Pa ako treniraš slabije ćeš da učiš. Tako da ako imaš neki kontrolni ili pismeni ispit oladi sa treningom dan dva bar dok ne prođe ispit postizaćeš bolje rezultate u školi. Mala pauza neće nikako uticati na tvoje atletske sposobnosti a značiće puno za uspeh u školi čisto da baš ne spališ sve mostove za sobom ako ne uspeš u sportu.

11. Previše treninga je REALNA stvar. Trening moraš dozirati tako da ga ne bude previše. Treniraj sa opterećenjem jer ćeš onda veoma teško da se PRETRENIRAŠ a veoma lako ćeš da znaš koliko si napredovao. Pravi pauze od dan dva između treninga OBAVEZNO. Radi po jednu seriju jer je i to SASVIM dovoljno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.