5 stvari o sportu koje nisam znao a sada znam

  • Treniraj podlaktice i listove. Jer STARCI gube mišiće u perifernim delovima tela. Zato starci usitne hod jer su izgubili mišiće u listovima. Takođe to su jedini delovi tela koji se skoro uvek vide. Posveti im više pažnje nego ostalim delovima tela posebno zato što su verovatno najzapostavljeniji delovi tela.

 

  • Treniraj vrat. Jer ćeš PREŽIVETI saobraćajnu nesreću. U 99% saobraćajnih nesreća dolazi do trzajne povrede vrata. Naslon za glavu u kolima imaš samo iza glave. Sa strane i iza glave GA nemaš zato vežbaj vrat. Jer vežbači koji imaju razvijen vrat izgledaju kao zveri  bez obzira koliko su im drugi delovi tela razvijeni ili nabildovani. Niko neće moći da te NOKAUTIRA jer će snažan vrat da drži glavu na mestu.

 

  • Trening bacača kugle je nešto najbolje što možeš da pokloniš svom telu i treningu. Na jednoj od prvih olimpijada pojavio se neki bacač kugle i oduvao sve ostale takmičare. Kako je to uradio? Pa prosto on je bio prvi koji je pre olimpijade vežbao sa TEŽOM kuglom od one koje će bacati na takmičenju. Znači ako si odbojkaš vežbaj skok sa težinama recimo tegovi za zglobove na nogama mogu mnogo da pomognu…..Ako si fudbaler trči sa kamionskom gumom zavezanom za struk….

 

  • Sve otvorene teratene su napravljene za invalide i penzionere tu nema sprava za vežbače..U otvorenim teretanama  nema sprava za vežbače čak ni za one ispod proseka. Četri osnovne vežbe su sklekovi, čučnjevi, trbušnjaci i zgibovi. A gde se to rade sklekovi u otvorenim teretanama? To je osnovna vežba gde je sprava za to? A gde se rade čučnjevi ili noge u otvorenim teretanama? Za trbušnjake već ima po negde ali otvorena teretana veslačkog kluba u Pirotu ni za trbušnjake nema spravu. Inače ta otvorena teretana veslačkog kluba u Pirotu je jedna od najgorih koju sam video sramota je za te ljude koji su to pravili da se nazivaju sportskim radnicima. Istini za volju samo na Adi Ciganliji ima sprava tj. mesto za sklekove i samo u Kladovu ima sprava za noge koja je još i odlična ali sam siguran da su u oba slučaja sprave kupljeno slučajno u okviru kompleta. Važno da su svi kupili vratilo i razboj kao da je gimnastičarska sala 1920 a ne otvorena teretana 2016!!!

 

  • Nikada ne radi pun pokret u vežbanju.Efikasnost treninga se možda povećava za nijansu  ali možeš veoma lako da se povrediš…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.